Om ni undrar...

varför jag blivit dålig på de där med bloggandet igen så har ni förklaringen i detta inlägg =)











Å så på fredag blir ju vår lilla 2 åring en stor tjej... Hela 3 år har gått sen hon slog upp sina små ögon på sitt mammas bröst och inte ett öga va torrt i rummet....
Å du underbara lilla människa va stor du blivit....

Besiktade bilen i går.... handbromsen vart rätt så rejält underkänd då den inte tog alls på vänster sida *ops*
Idag är den lagad o klar så nu ska den bara rulla sig tillbaka till besikningen för att få en stämperl på att den är godkänd.


På lördag är det fullt hus här hemma.... Jisses va folk och jsses va trevligt de lär bli.

"Tur" att några fick säga i från pga sen inbjudan i år (antar att altanbyggnationen tagit för mycket av mina tankar)
för annars skulle vi nog inte få plats... vanligtvis sitter ju några 6-10 personer ute på altan o fikar, men se de går inte i år inte.... inte nu när vi ska fira Cornelia i allafall....
kanske, kanske när mamman i huset ska firas om några veckor, men då blir de ju bara föräldrar på sin höjd eller i allafall garanterat (hoppas jag innerligt) när Nathalie fyller 1 år.... shit va tiden går med barn nummer 2....!

Cornelias 9 första månader tyckte jag nog va rätt långa, man bara va och myste och njöt hela dagarna,
nu bara springer minutrarna, timmarna, dagarna, veckorna och månaderna förbi....


Nathalies 9 första månader harr ju gått så mycket snabbare, även om det varit minns lika mysigt nu som då.


Men nu kanske ni har lite överseende med varför dagarna går utan uppdateringar i bloggen....
Sen har vi ju en trotsig tjej modellen större och en rätt klängig tjej modellen mindre här hemma just nu så de går ju inte riktigt så fort at göra nånting här hemma.... städa t.ex.... Tur att Daniel är hemma och kan åka i väg en stund med tjejerna så jag får lite lugn för mig själv då jag står å målar... Otroligt avkopplande.... men nu efter sisådär 50 st ser jag fram i mot det färdiga resultatet faktiskt....


Just de.... om jag inte skriver något i morgon här i bloggen så kan jag ju pika er om att titta ordentligt i bröllopsbilagan på fredag....


Å ni, jag vet att jag inte är världsbäst på att kommentera era bloggar men nu har de varit rätt tyst i från er allihopa ett tag.... vart e ni? Har ni redan datasemester?



Stor kram på Er och njut av livet!!!


Kommentarer
Postat av: Malin Kungshammar

Jag kollar ju in då o då!! Men det är allt lite data semester oxå!! Inget vidare att sitta inne när det är så fint o skönt väder!! O nu har jag ju börjat vikariera lite oxå så då jobbar jag ju på dagarna o kvällarna går åt till annat!! ;0) Hoppas att altanen/soldäcket blir bra!! ;0)

KRAMAR!!!

2010-06-17 @ 08:47:35
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Mia

bra att du påminner på FB om din blogg!!! Jag är nämligen URUSEL på att läsa bloggar nuförtiden...precis lika usel som jag är på o skriva själv! =oD Hoppas ni mår bra! Ser härligt ut med altanen, vi är ju också i renoveringstagen....jag blir helt slut på allt man måste bestämma hela tiden!! Samtidigt är de ju roligt..om vi bara hade lite mer tid! =oD ha de gott så ses vi på lördag!!

2010-06-17 @ 09:45:24
Postat av: Lottiz

Vad roligt med altanbygge. Och grattis till den blivande 3åringen, så stora de blivit våra 07:or. Om du vill bli av med plattorna är jag intresserad :-D

2010-06-17 @ 20:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback