Tihi...

För ett år sedan så var vi så glada... vi köpte vår tårtdekoration .... på tradera. Är så himla glad att vi valde just den då alla brudpar kändes så vanliga.... plus att ingen liknade oss alls... Så i stället för att kolla brudbar så hittade vi denna:



Bilden är från traderaannonsen.... mitt photoshop strular fortfarande så min bror får nog ta sig hit ytterliggare en omgång.... j*vla dator...

Loggade in på tradera i kväll o upptäckte detta... Märkligt att jag loggade in just i dag då jag sällan kollar där (fastnar ju bara och sen sittar man där i timmar... Men kl 16 den 16 nov 2009 blev denna vackra och söta tårtdekoration våran... Bara för att skriva om nått liksom ;)


ta hand om er!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! =)

Tack för dina rader... =) Varje kommentar glädjer lika mycket varje gång!



Idag har håller de på och städar upp efter bergvärmeborrning och jag hoppas att det stora arbetet snart är avklarat. Som det har låtit!!! Men men, jag hoppas resultatet i slutändan blir bra. =)



Vad duktig du är på att ta kort! Jättefina!



Ha en bra dag!

Emelie

2010-11-18 @ 11:15:16
URL: http://emeliealmhager.blogspot.com
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet

Så sött! :)



Hoppas att du har det bra!

KRAM

2010-11-22 @ 21:42:09
URL: http://blogg.helenashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback