Loppi.se

är ju som ni alla vet med i Buzzador o just nu provar jag http://loppi.se/

Dessvärre tycker jag nog att tradera o blocket är bättre, men vad vet jag.

Har haft några saker ute, men ingen har hört av sig. Att det ännu inte är ett jättekänt namn eller att de e svårt för dom att slå bort tradera o blocket vet jag inte, men jag tyckte inte det var så kul sajt. Svårt att se när auktionerna slutar (alltså ordningen på dom. ) finns inget sätt att sortera på varken pris eller avslutsdatum... nä, rätt nöjd med tradera som sagt.

Kolla gärna in o se va ni tycker om det.....


Kommentarer
Postat av: Michaela - Elias Mamma

Har också vart in där o kollat men håller med dig.. Tradera & Blocket är bättre =)



Såg förresten dig o mannen på Ingelsta Shopping förra veckan eller när det nu var =)



Hoppas allt är bra med er!

2011-05-30 @ 12:09:55
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback