Veckan som var...

Nathalie är 3 år o snart 3 månader.... Hon tror hon kan allt och får bestämma allt... Åh vad underbar treårstrotsen är... Höll ett tag på att bli galen, men det märker Cornelia av o kompenserar Nathalies "dryghet"o är världens härligaste i stället o då lugnar man ju ner sig lite. Älskar mina barn som bara den, men trotsåldrar... varför liksom? Har haft minimalt med krafter denna helg även om jag hade velat massor, men en dunderförkylning härjar i min kropp... snorar o hostar mest hela tiden. Dock fick jag ett energiryck nu i kväll o monterade en hallmöbel samt tvättade köksfönstret.... bara tre fönster kvar =)
Är så himla nöjd med min lägenhet... Trivs verkligen kanon i den o så härligt att få göra precis som man själv vill.
 
Samma sak med bilen... Pimpade den i Vickan style i dag som min nya kärlek sa.... De hade jag ju inte sagt tidigare i bloggen, men jag har en pojkvän.... Mår så bra med honom.... Är riktigt kär. Ta hand om er där ute!!! Njut av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback