Gekås

Fick litet bakslag från akassan förresten... Bröt ihop fullständigt då jag trots arbetslöshet 21/10 fortfarande inte fått allt ok o fortfarande inte fått en slant från akassan så låg i fredags ett brev ifrån dom. 

Total besvikelse o många tårar. 
Orkar inte med motgångar just nu. 

Men jag bröt ihop o reste mig igen. 

Frågade därefter Mathias om vi skulle ta en roadtripp dagen efter. Sagt o gjort. 

Vi åkte till Gekås o shoppade loss rejält till twinsen. Jäklar va pengar men jäklar va vi sparade mycket i slutändan. Kläder, babysaker, babysittrar, o allt annat vi kan komma att behöva. Två fulla vagnar blev de o lyckan va total där vi gick o strosade. Åkte sedan till Mathias bror med familj som bor lite utanför Göteborg. Underbart mysigt o trevligt. 

Kom hem söndag lunch o åkte direkt o firade min pappa o farbror som fyllde år. Jättetrevligt även där. Riktigt toppenhelg. 

Kom sen hem o började fundera på vart vi ska förvara allt i väntan på att dom är hos oss. Haha. Smått o gott lite var stans i lägenheten :) 

Blev lite fördröjt inlägg men har varit/ är ju rätt trött just nu. 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback