Dag nr 2

På väg mot Norge. 

Har sovit o sovit o nu är förkylningen begränsad till snorigt o hosta. Huvudet är mera med o jag känner mig piggare. 

Åkte från Edsbyn runt 9 i morse. 


Sebastian pratar med "kompisarna". Kossan o han pratade massor. Eller, ja, Sebastian skötte snacket. 

Kärlek i rad. Bara de stora tjejerna som fattas... Dom hade säkert klarat denna resa med, men oj va tjatigt de hade varit om när vi va framme o kissepauser osv. O de ska ni veta, de e inte gott med sådana ställen o stanna på här opp int. 

Älskar min nyckelpigekudde. 

Högakustenbron 





Rastplatsen vi stannade o åt på istället då himlen öppnade sig vid Högakustenbron där vi skulle lunchat. 


Master bedroom inatt; 

Med följande utsikt. 

Vi fiskade ute på bryggorna ikväll så det står 2-2 till Magnus o mig ;) 
Bara små dock så vi fick äta korv. 

Panoramafotat med mobilen :) 



Underbar dag lider mot sitt slut. Bara jag som är vaken i stugan då jag sovit så mycket i bilen ;) 

Men så kom jag o tänka på er läsare o uppdaterade här i stället för å stirra i mörkret. 

Ta hand om er nu. 



Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad härligt det ser ut. Barnen stortrivs ju i bilen. Vad skönt att din förskylning blir bättre också. Perfekt att kunna sova bort den i bilen. Ha en jätte härlig semester nu, ser fram emot massa kuliga bilder. Puss från Mammsen ❤

2014-07-02 @ 06:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback