off i bloggen

Som ni flesta vet så har vi tvillingar som nu är ca 13 månader.... 

Ni som har barn minns o vet kanske hur de e när de små lär sig klättra...  på allt.... 

Vi är rätt trötta många gånger... 


Älskar våra busar. Alla 4. 
Men ibland är jag bara trött. 
Jättetrött. 

De krafter jag har kvar om kvällarna lägger jag på Mia Stella. 

Ska ringa ams i veckan o fråga hur de går o vad som händer. Nu vabbar jag för Mathias har tyvärr högst troligt fått diskbråck... 

O i augusti går jag ju tillbaka till mina underbara vänner på kollegor på fotofabriken 😊 

Förskolefotograf till största del o sedan förhoppningsvis studiofotograf. 

Det har kvittrar om en ny hemsida på g så jag är så ivrig över att få se den. Håll utkik. 


O glöm nu inte att gå in o gilla Facebook.se/namntavlormiastella o kika runt lite. Du kanske hittar något du vill beställa. 

O för att klargöra ... jag har detta ännu som en hobby. Jag kommer skatta för det. Men så länge jag inte får hjälp av arbetsförmedlingen med lite startaeget bidrag får jag hålla på så. 

Ta hand om er. 
Njut. Våren skiner på oss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback