Fredag + snö

jul jul... strålande jul... gläns över .... osv...

Nja, inte riktigt ännu kanske!! Min karl måste blivit lite knas när han blev pappa.... han vill julpynta redan idag, helst igår! Idag va vi på AH:s o köpte lite nya julgardiner (va liksom på tiden) men Danne e så ivrig att han redan funderar på vart vi har julgransmattan... *ler* Du e så söt du...

Sen åkte jag hem till cornelias mormor o morfar då danne skulle på innebandy o sen umgås med sin bror samt några vänner. Såg ju då på idol hos mina föräldrar... vet ni, jag tycker ingen är idol... visst att nån kan sjunga, men ingen utstrålar idol som jag upplevde förra året... Men dewt va rätt att christoffer åkte ut för han sjöng falskt ikväll.

Å så när man tittar ut... Snö!'??

Va kom de i från? himlen troligtvis, me jag hade missat att det va på väg... totalt missat!!

Så de va ju bara till å be min bror att lite snällt följa med ut o ta bort snön på rutorna så jag kunde åka.

Fars dag på söndag *ångest, inget köpt*

Nåja, det ordnar sig... tog några kort på en söt naken fis förut... söta lilla rumpan.

Köp försiktigt där ute... de e halt.





image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback