Veckan som gått

image170


Varit trött denna vecka...
Måndag = Till min mormor o hälsa på med mamma och Cornelia... Alla tanter på Vrinnevihus ville titta och berömma vackar Cornelia!! *ler*  Följde sen med till Ica Vilbergen och sen hem till mamma, pappa o morbror.
Tisdag = Till Maria o lilla Thyra, se gammal film från när vi var bebisar och luncha ihop
Onsdag = Till Öf (fm) Vilade (em)
Torsdag = Till min moster Gittan o fika o luncha. Inte setts sen min mormor fyllde år...  Åkte sen till ÖB med mamma och Danne
Fredag = Myst och tagit det lugnt, Satt upp adventsljusstakar


I morgon ska vi åka Gokart med Dannes pappa med familj... jag o Cornelia nöjer oss dock som åskådare... Kameran följer me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback