Frågor om mig...

Såg en grej Lottiz hade i sin blogg, va lite skoj så jag lånar den *ler*

Vad är klockan? 20,59
Mitt namn som står på födelseattest? Viktoria Louise Jane Palombo
Smeknamn? Vickan eller Vickiz
Piercing? Ja öron och navel (iallafall innan graviditeten, provar lite då å då om det funkar)
Ögonfärg? blå grå.
Födelseplats? BB, Norrköping
Favoritmat? Det mesta.
Tapetserat något med toalettpapper någon gång? Nope.
Älskat någon så mycket så du gråtit? Många gånger
Varit med i en bilolycka? Ja, år 2001
Favoritdag i veckan? Fredag
Favoritrestaurang? Oliwer twist
Favoritblomma? Gerbera
Favoritsport att titta på? inget alls!!
Favoritdrink? oj, måste man välja?? ehh... orgasm e himla go.. men de e isbjörn me...
Favoritglass? Vanilj
Vilken färg har din sovrumstapet? Orange.
Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen alls *stolt då jag hatar prov*
Före detta mail, vem fick du ditt senaste mail ifrån? nån undersökning som vanligt...
Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? brio eller annan skoj leksaksaffär
Vad gör du oftast när du är uttråkad? sätter mig vid datorn eller myser med Cornelia om hon e vaken
När går du och lägger dig? Varierar väldigt... aldrig före 22
Favorit -TV-program? massor... någon serie varje dag typ...
Ford eller Chevrolet? W V sharan??
Vad lyssnar du till just nu? datorsurr och tv.n
Vilken är din favoritfärg? rosa o ljusblå.
Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej
Klockslaget när du blev färdig med detta? 21,06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback