Invigning av Öf

himla kul och bra ställe.
Trivdes direkt på öppna förskolan. Lite skönt att gå första gngen med nån man känner (Lottiz o Noel)

Cornelia blev väligt trött inför ångstunden, men när hon va vaken tror jag hon hade väldigt skoj.
Låg i babypölen och bubbla med Noel... tror faktiskt dom flirta lite.

Mysigt iallafall å få träffa andra mammor med deras bebisar... men jag tror att cornelia va yngst idag...
och minst tränad med. hon hatar ju att lgga på magen så den delen e hon lite "sen" med... men det gör mig inget för de kommer när de kommer.

       

Kommentarer
Postat av: Lottiz

Vad söta de är :-) O vilken skillnad på kamera med, min minikamera tog inte alls så där fina och klara bilder. Måste verkligen komma mig för o köpa en ny snart ;-)

2007-10-10 @ 19:45:44
URL: http://otizz.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad gulliga dem är tillsammans!! Kram

2007-10-12 @ 00:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback