Mysdagar

har vi haft nu.. igår va vi först på Fotofabriken och hjälpte kollegorna med lite fakturering m.m... å så hämtade jag massa bilder jag önskade framkallat.... massa fina kort att fixa med nu kommande veckor... eller ev tom månader... *ler* Mycke kort blev de.
Men man har ju bara sig själv att skylla.

Sen åkte vi hem till min mor far och bror och umgick lite med dom... fick god mat och fika... Cornelia va bra sugen på lite grädde men de får vänta.. *ler* (se kort nedan...) 
 skönt att åka hem till dom ibland, om man som vi nu i veckan varit lite sjuka o trötta så man liksom inte orkar träffa massa folk.. men samtidigt e trött på att sitta ensamna hemma...

man måste inte hitta på nått hos dom utan bara glo på tv eller va där me... men skönt att träffa nån... å då passar ju mamma och brorsan.. pappa jobbar ju till 17 så homon får vi träffa idag då min mormor fyller 87 i dag.
Så idag ska jag få träffa mitt kusinbarn och cornelia sin syssling för första gången.. han föddes i april men pga våra föräldrar så har vi ingen vidare kontakt... komplicerat, men så e de... å sen e min kusin typ 15 år äldre me...
så vi har väl inte direkt nått gemensamt så...
Dags att gör sig lite i ordning.. Cornelia är nybadad och klar sånär på att klänningen ska på... ligger i body o strumpbyxor o sover i soffan nu *ler*

Ta hand om er! Å trevlig helg!!

             

Mysigt å va nybadad...

           


image55

Kommentarer
Postat av: Lottiz

Fina bilder och roligt med intresset för grädden. Kanske får smaka lite på 1årsdagen iaf ;-)
kram

2007-10-14 @ 16:06:08
URL: http://otizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback