Lördag

Cornelia e vaken.. klockan är 22.22 just nu. Hon somnade visserligen redan runt 20.30, men jag trodde väl de var för natten... tji fick jag

Hon står brevid mig just nu... de e såå skoj å stå upp , så allt som går å dra sig upp i står hon mot... tv bänk, soffbord, trappan, datorn, ben om dom står riktigt still.... allt.
Jättemysigt alltså, men de e dags å barnsäkra till viss del nu... vissa saker behöver ju inte stå i hennes höjd... som tex. ljusstakar med sand osv... Men jag e så stolt över vår tös...

Lär sig massor just nu, och provar olika ljud och miner... så skoj.

Har föresten färgat håret i kväll... ser ingen större skillnad ännu, men det är blött fortfarande så vi får vänta tills i morrn med bild... men de e ju läggdags nu i allafall... trött som attan e jag, men hade mamma o brorsan här i kväll så de va himla trevligt, å så får man ju lite avlastning... Danne e och grillar o dricker öl med några vänner... Jag tvingar nästan ut honom om helgerna nu känns de som... han e lite rastlös av sig och jag e tvärsimot o sitter gärna hemma å ser på tv eller film... Å just nu går jag ju ändå å lägger mig runt 22-23 nån gång så då kan han väl lika gärna dra iväg runt 21 efter kvällsmaten liksom *ler*

Rätt skönt om jag får va ärlig =P Eller hur plutten (vet ju att han läser)

Men i kväll var de mysigt med mamma o brorsan som sagt... såg 27 dresses (igen för min del men älskar den filmen)

Va på stan idag. Firade att Dolphins vann SM i rullstolsbasketen!!
Stort gratis till dom!! 2 av grabbarna i laget är ju Dannes kusiner så de e extra skoj tack vare det. Men stolta e vi över dom ska ni tro!

Efter att dom fått gott om applåder o blommor så gick vi å käka med Dannes kusiner och dannes farmor o farfar... Blev Tacobuffe på Spiran. Jättegott.

Jag o danne fortsatte sen en sväng på stan och avslutade med en glass på halvars... Mmmmm.


Nähä, skulle man sova då kanske. Kom ju liksom av mig lite. Cornelia satte sig o titta på mig med stora ögon och så kom världens gäsp,
så GOD NATT o SOV GOTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback