Veckan som varit...

Jag har "tyvärr"  stor köplust den här månaden så nu måste jag lugna ner mig lite tror jag... men jag tänkte visa några av mina fynd.

köpte dessa två krukor till köket... älskar cult serien o detta påminde om den... Coop 95:-


Så var jag o min mor o min bror på ica maxi också... då fick hon skor... såå söta


Å till sommaren måste hon ju skydda huvudet...


image327

Citigross hade med i annons... ville bara ha till Cornelia så nu har vi den i vardagsrummet och hon älskar den!

Måndag

I måndags träffade vi Mia o Stina och Emelie o Alicia på stan. Jättetrevligt verkligen!! Ungarna skötte sig fastän dom fick sitta i vagn hela dagen, men när vi åt och fikade fick dom krypa lite. Var bara Cornelia som var bångstyrig... vet inte om hon har fler tänder på väg eller va de är men hon har varit rätt extrem sen i sönddags kväll... sover konstigt och är grinigare än vanligt... men men, så e de ju. Kan ju inte a en glá skit jämt. Men iallafall... stan i måndags då... Massa fina grejor till bra priser bidde de...
 Söt body från H&M som matchar hennes vårmössa
 2 pack bodies också från H&M

 Cubus... söt sommardress

 Söta strumpbyxor med nalle i bakén 29:- också Cubus

     Lindex, extra billigt alltihopa!!

Tisdag

Igår tisdag var i med kompisen Maria med dottern Thyra.
Jag o Maria är faktiskt födda samma dag, å våra förlälsrar var vänner under vår barndom men som i alla liv så glider man ofta isär, så jag o Maria tog upp kontakten nu när vi fått barn igen. Jätte kul tycker jag!
Men jag fotade lite på barnen...

vi var på öppna förskolan vid strömmen där jag för övrigt träffade en av mina "tanter" från när jag ledde en vattengympagrupp på vrinnevi!!

     
 

Onsdag

Idag var jag o Cornelia på öppna förskolan här i klocket och där har dom ett typ kapprum med beg. kläder till salu. alla kläder till fyndpriser. Köpte ett par söta strumpr för en femma och denn a söta vårjacka för 15:-. inte klokt ju.
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

söt jacka hah på en av bilderna ser det ut som hon ska mosa den andra bebisen...måst fått det från hennes far x)

2008-04-17 @ 15:36:04
Postat av: Vickan

eller hur... hur söt som helst *ler*

2008-04-26 @ 21:58:54
URL: http://vickiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback