Tack min älskade Daniel för överraskningen...



Igår kväll va vi i Stadium Arena och lyssnade på de tre underbara tjejerna med de otroligt vackra rösterna.

Sanna Nilsen, Shirley Clamp och Sonja Aldén

Gu vilka otroligt duktiga tjejer!!! Showen varade ca 1 timma och jag rös till varenda låt... Min personliga favorit är Ave Maria och har alltid varit de lite så här i jultider... Men när Sonja tog i från tårna... ja... tårarna rann ner för mina kinder för de va så otroligt underbart och vackert. Jag va helt lyrisk hela tiden... Sedan stod jag i kön med en nyinköpt cdskiva och fick den signerad..... Självklart Till Cornelia.

Och tro mig, tjejerna är minst lika vackra i verkligheten som på bilder man ser i tidningarna....

Tack snälla Daniel för en otroligt underbar överraskning och kväll!!!

Och tack snälla Emelia, Isen och Alicia som ställde upp som barnvakt under kvällen!!! Puss till ER!!!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad mysigt! Det är verkligen tre vackra och duktiga tjejer!

2008-12-11 @ 23:16:54
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Jag tyckte att filmen var bra men inte den bästa jag sett! Har du hittat något nytt jobb än?

2008-12-17 @ 18:07:57
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback