Hej igen...

De va ju ett tag sen nu men vi åkte ut till landet i lördags och innan dess hade jag ingen skrivar lust...

Min födelsedag blev kanon, tack för alla gratulationer i bloggen! Jag, Cornelia, min mamma och min pappa spenderade dagen på Ikea där det shoppades rätt flitigt. Jag köpte en kanonsnygg ljuskrona som ska hängas upp över vårt matsalsbord och massa andra braiga grejor. Älskar ikea. Sen åkte vi till Duvkullen och hämtade upp min bror som jobbar där åt våra släktingar... va lite kul å va tillbaka där igen då jag gjorde en produktkatalog för dom sommaren efter min student 02. Inte varit där sen dess så jag tog en rundtur och kollade läget... mina släktingar va dock inte där, men ändå. Ska dit i höst igen för å se om man får handla lite prylar utav dom... är som rusta, jysk och öb fast 10 000 kvm yta med prylar för företag.. Vet att de nämna företagen handlar därifrån nämligen... kanongrejor.
Sen på kvälen så skulle vi ju ut å äta lite gott mer med,men då hade vårt ställe, Oliver Twist semesterstängt . Kanongod mat som jag varmt rekomenderar. Underbar personal med.
Sen tänkte vi ta Asti på gamla rådstugugatan men han e i italien på semester så vi valde att gå till St George. Också kanonställe. Och vi hade supertrevligt!!


Resten av veckan va rätt lugn, men mamma och pappa hade ju semester så vi va där i onsdags med *ler*

I lördags skulle vi till Dannes mamma och Mats för att grilla. Dom åkte nämligen på semester i söndags så dom e borta i 14 dar nu... husvagn till Ungern tror jag denna gång. Jag och danne har ju åkt med till kroatien två gånger och har haft det jättebra, men jag tror inte cornelia vill åka bil i typ 3 dar... =P


Fick låna farmors bärbara dator som dom skaffat internet till med föresten, så vi är kvar här ute på landt i gryt, mitt ute i skogen med 500 m till havet *ler*
Cornelia stortrivs och sover kanon här ute.


Just det, 2 viktiga saker som hänt sen sist

1; Jag har slutat amma... iallafall dagtid... nattetid får hon snutta 1-3 gånger... Men det går verkligen jättebra!!
2; Cornelia har släppt taget och går nu själv!! Förra veckan släppte hon taget och gick 11 steg på förmiddagen och 15 steg på eftermiddagen (onsdag om jag inte minns fel) och i torsdags gick hon omkring själv!


Jag mår toppen, Danne njuter av semestern och Cornelia går omkring själv och myser.

Hoppas ni alla har en skön sommar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt att födelsedagen blev lyckad. Skönt att det gått så bra med amningen också. Blev så impad av Cornelia här sist så det förvånar mig inte det minsta att hon redan går själv, duktiga tjejen! KRAM!

2008-07-17 @ 10:41:31
Postat av: Johanna

Låter ju allatiders! :) Härligt att ni har det så bra!



Kram!

2008-07-17 @ 15:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback