Senaste veckorna i bilder...

vet inte varför men jag har blivit så dålig på de här me bloggen... ingen igentlig lust att sitta vid datorn nu när Cornelia är så mysig och sen det faktum att jag inte får sitta nått i fred när jag väl sätter mig är väl en faktor också...
Men nu sover hon nog en liten stund till så jag hinner nog uppdatera lite mer...

Ätit glass:
gott gottigottgott   med glass   glass   ...  
mm    


Ätit nyttigt har vi också gjort... fisk och potatismos:

å potatis   å fisk   Börjar alltid försiktigt
          Sen e de bra skoj å grisa runt lite


Å sen har ju tösen hittat trappen så det var ju dags att sätta stopp för klättrandet... *ler*

        

   å inte få klättra mera 


Sen har vi börjat dansa till musik med... förr klappade hon händerna, men nu ska de bli dans av de hela *ler*
gick visst inte att lägga ut en filmsnutt här så jag får fota henne och lägga in kort på de i stället....


Men vi fortsätter... badade med pappa i veckan med... överlycklig tös som ville ner i badet direkt *ler*
    

Så där då... festen i lördags var ju som sagt hur lyckad som helst, bilder kommer därifrån med... samt på vår nu så fina hem... bara listerna som saknar och dom tar vi vartefter....

Ska snart träffa vännerna Sara och Sally.
Sally föddes en dag före Cornelia så det är snart ettårskalas för oss båda.... spännande.

Och ni  släkt och vänner som läser, inbjudningskort kommer i slutet av veckan!!

Kram och ha en skön fortsatt måndag!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så söt hon är =) Kram på er!

2008-05-26 @ 19:37:19
Postat av: My

Bad bilderna var hon ju förtjusande söt! Även om såg ut att tycka det var intressant att äta med. Kul när mansr på bilderna att hon växer och är mera "med". Ha det så bra! Kram

2008-05-26 @ 21:22:45
URL: http://mysan207.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad söt hon är lill prinsessan!!!

2008-05-28 @ 12:19:06
URL: http://milda81.blogg.se/
Postat av: Lottiz

Många fina bilder på en söt prinsessa. Hon har ju blivit så stor helt plötsligt och väldigt livlig ;-)

2008-05-30 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback