jag bli så avundssjuk

på er som "får" och faktiskt hinner blogga. Många kvällar tänker jag att nu kanske man kan sitta en stund... men sen e de så skönt att bara få slappa och sitta i soffan o glo på dumburken en stund...
De e matlagning, dasmmsugning och tvätt om vart annat...

Nu har vår vackra Cornelia troligtvis fått en knuff p dagis så idag va vi hos tandläkaren för det saknas en liten bit av hennes vänstra framtand... jo va roligt.... usch för november... allt e bara skit i november.... vädret, ljuset (vilket ljus liksom?) och denna trötthet.... usch vad trött jag e... nä ni får ursäkta men tacka vet jag soffan vissa stunder! 

Som rubriken.... jag e avundssjuk på er som orkar och hinner...

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej va trist med hennes tand!



Jaa du november är en rätt så "grå" månad, här hemma har vi tur å har massa födelsedagar som ger lite extra energi men å andra sidan så va det betydligt roligare med november i thailand än i sverige.... ;)



Massa energikramar till er!!!

2008-11-22 @ 22:15:11
URL: http://linusludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback