Tatuering

jupp... I fredags kl 14 befanns sig Danne på Lucky 7 för att gadda sig igen... Blev verkligen vackert och tufft på samma gång *ler* Jag är supernöjd med den och tror att den bara blir finare. Nu är den ju färsk och lite bubblig av sårbildningen som blivit, men om ca 10 dagar tror jag den är perfekt.
Så stolt över min Daniel, inte en grimas gjorde han fastän nyckelbenet ska göra ont... Men han skrattade istället för det kittlade *ler* Tokstolle.




Tatueringens placering på vänster bröst.

Trodde inte riktigt på det när han nämde vart han skulle ha den, men nu när den sitter där är jag så nöjd. Enda nackdelen är ju att han knappt kan hålla Cornelia nu för hon ska ju självklart komma åt och ta/slå/nypa honom just där... Men om några dagar har det ju läkt oh då blir det lättare igen!

Igår hade vi barnvakt igen. Kräftskiva hos vännerna i Lagerlunda. Blev kanonlyckat. Roligt folk och härlig stämmning. Sjöng en hel del snapsvisor, men jag höll mig till vin för vår barnvakt, Cornelias mormor o morfar befann sg hemma hos oss och dom skulle sen ta sig hem till kättsätter. Så runt midnatt knallade vi från festen och tro det eller ej, jätteskönt ute. Dagens väder va ju katastrof, men när vi skulle hem va det underbart.

Och nr vi kom hem fick vi höra att Cornelia skött sig perfekt. Så stolt över vår lilla plutta.

Nä, nu ska jag faktisk göra mig i ordning för sängen... ny arbetsdag i morrn igen. Helgen bara sprang iväg.

God natt och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va kul med tatuering! Martin gjorde två stycken till i sommras, en på varje baksida av överarmarna. Självklart står det Linus på den ena å Ludwig på den andra ;)



Om jag bara vågade så skulle jag oxå göra en, frågan är bara om jag vågar!



Kram på er

2008-09-07 @ 22:02:21
URL: http://linusludde.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppsan, jag har visst missat hela bloggvärlden den här veckan :) Så fint du gjort å Danne oxå :)



Tror jag ska slå dig en pling nu å se hur du mår!

Kram!

2008-09-12 @ 18:29:49
URL: http://gullungar.blogg.se/
Postat av: Erika

Så fin tatuering,,förstår att du är stolt över honom!

Ja är helt inne på en tatuering,,,men har inte bestämt än va ja ska göra,,när dä väl är gjort kommer det tatueras =)



Låter toppen me kräftskiva å skönt att det gått bra med tjejan! Känns ju mkt lättare att lämna bort dom då å bara njuta själva!!



Trevlig helg å förresten fint du har gjort på bloggen!



kram

2008-09-12 @ 20:31:03
Postat av: Jossan

Jättefin tatuering, de är så duktiga på Lucky7! Fina färger, nu vart jag grymt sugen på att göra en till! :-) Kram och trevlig helg!

2008-09-13 @ 19:41:19
URL: http://landhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback