Vi är på landet

Långfredagen spenderades på Kolmårdens djurpark och oj vad hela lilla familjen trivdes där!! Kommer nog bli några turer ut dit under våren/sommaren!!

Till en början var Cornelia fasinerad av allt.... då menar jag allt.... I bamses värld kom hon av sig lite och lekte med lite barr och grus så hon älskade verkligen ALLT !!

Vi kom dit runt 11 tiden och åkte inte därifrån förrän dom stängde kl 16.00!! Verkligen jättelyckat!!

Efter kolmården åkte vi hem till mina föräldrar och grillade och åt gott.... Fick ett påskägg också..... En Sodastreamer!!! Jisses vad glad jag blev.... har ju velat ha det ett bra tag nu, men inte kommit oss för att köpa någon. Men nu tusan ska de bubblas vatten!!! *ler*


I lördags när vi vaknade längtade vi ut till landet... Kom visserligen inte iväg förrän ca 11, så det blev kanon att komma ut när värmen kommit upp sig lite. Så underbart att sitta här på altan med en god kopp kaffe och njuta av solen! Cornelia lever livet här ute och springer runt som aldrig förr.... så underbart go vår lilla flicka. Dessvärre drog hon på sig en förkylning så hon sov dåligt i natt, men idag har hon sovit i 3 omgångar varav den ena pågår nu. Så det är lite skönt med egentid med.

Kommer åka hem imorrn till lunch skulle jag tro. Kommer under veckan sen att lägga ut lite bilder från Kolmården.

Ta hand om er och Glad Påsk än en gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback