Känner mig redo...

men de verkar inte Busen göra.

Fortfarande massa förvärkar och sammandragningar så idag när vi ska till Bm igen hoppas jag hon säger att det snart e dags i allafall. Har inte träffat vår bm de senaste gångerna pga semestertider.

Hoppas på att busen är fixerad och att kurvan är okej. Har ju varit lite upp och ner i kurvan denna gång, men det skulle jag inte oroa mig för och dom senaste gångerna har jag legat perfekt på kurvan igen så det är nog en normalstor buse där inne.

Har fått lite städmani, men det blir ändå inte tillräckligt mycket gjort känns de som. Tvätten som skulle vikas och in i garderoben är fortfarande inte fixad, så i eftermiddag vet vi vad vi gör här hemma.

Ta hand om er och håll en tumme för att vår buse kommer nu.
De gör vi *ler*

Kommentarer
Postat av: Jossan

Håller tummarna och hjälper Meja hålla sina med för att hennes bf kompis vill titta ut snart! :-)

Kanske kan städmanin hjälpa Busen på traven?

Kramar

2009-08-19 @ 13:34:17
URL: http://tiistla.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi håller tummarna, hoppas hoppas snart för din skull.kramar

2009-08-19 @ 19:42:26
Postat av: My

Vi håller våra tummar med, 4 st. Vet inte om katterna kan hålla tassarna? Snart snart så är det en till Palombo/Grentzelius i Eran familj. Hur gick budgivningen? Om ni får det huset blir ni typ "grannar" med en kollega på jobbet :) Kramar

2009-08-20 @ 17:17:44
URL: http://mysan207.blogg.se/
Postat av: Vickan

Jossan- jo, jag hoppas de hjälper att röra på sig för de gör jag flitigt ler

My- Vi har inte varit med på någon budgivning, men vi höll koll.

2009-08-22 @ 19:37:40
URL: http://vickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback