Vi lever o mår bra

En viss liten tvååring suger krafterna ur sin mamma här hemma just nu därav mitt minimala bloggande... får jag några minuter över till datorn så är de mest mail och facebook som gäller.

Men bebis ligger bra i magen, dags för mödravården igen på torsdag. Och på torsdag morgon åker vi till vetrinären för första vaccinationen av Ozzy.

Funkar rätt bra med honom för han låter Cornelia hållas med honom, men dessvärre är han inne i en kiss o bajs period så just nu har vi två kattlådor för att se om han e kräsen och vill ha sin egen toa... Vet inte men jag minns att vår andra katt Cash var precis likadan ett tag, men det tråkiga nu är att han väljer klädhögar, så tvåttmaskinen går varm och städat har vi gjort ordentligt.

Nä, nu väntar sängen. Råkade somna till när jag nattade Cornelia så jag hoppas kunna somna igen.

Ta hand om er så hörs vi.... å jag har inte glömt bilderna, bara inte haft så mycket egentid vid datorn som sagt *ler*

Kommentarer
Postat av: Merit

När ska du hinna vila upp dig inför förlossningen då?? Har inte Danne semester så du kan dra iväg själv någon vecka;-)

2009-08-03 @ 23:49:49
URL: http://hallnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback