Underbar julafton

Dagen har varit kanon. Tjejerna har fått massa härliga klappar och solen sken. Kommer troligtvis att sortera alla klappar i morrn så då mböner jag vad dom fått. Även jag o Danne fick några riktigt braiga klappar. Cornelia vart för övrigt livrädd när tomten som vi pratat så länge om plötsligt ringer på dörren hos Dannes mamma o styvpappa. Panikslagen, gråtandes är hon ändå artig och tackar för julklapparna samt vimlar och säger hej då till tomten efter blixtvisiten. Tomten valde att inte stanna med tanke på reaktionen. Men tomten som kom till mina föräldrar gillade hon lite bättre (troligtvis pga att den första tomten bar mask) så innan tomte nummer två gick så hjälpte Cornelia till med alla klappar. Jag och Danne tittade stolt på varann och jag kände verkligen total lycka. Älskar min man och mina barn. Mina föräldrar och vår släkt. Så lycklig och glad just nu! Hoppas er jul varit lika underbar som vår! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Malin Kungshammar

Åååh!!! Låter som om ni haft en lika UNDERBAR jul som vi!! Visst är det härligt att se barnens miner när dom får klappar som dom ÄLSKAR!!!?? Jag hoppas att vi har en på G eller att vi har en hos oss nästa jul!! ;-) Håll tummarna!! ;-) O TACK för Tack/Jul kort!! SUPER FINT!!! Massa Kramar!! //Malin

2009-12-25 @ 10:38:30
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Jill

I dag har lillan namnsdag :) Sin allra första :) Grattis!!

2009-12-29 @ 08:18:02
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback