förlåt...

jag vet inte vad som hänt med min blogg... den e ju nästan helt död just nu...

För det första var jag och Cornelia däckade i ca 2 veckor... förkylda i en vecka och influensa/öroninflammation i en. Jag klarade öroninflammationen men det var värre för Cornelia. Så sömnen var liksom nästan helt borta där ett tag... sov mer dagtid än nattetid och det vet ju alla hur kul det känns... Har tagit oss ca 4 dygn att fixa tillbaka sovtimmarna på natten så i natt var första gången på 2 veckor som hon sov nästan hela vägen igenom... himla skoj att vara mamma när barnet är sjukt *ler* Nä, Cornelia hade så svårt hosta ett tag att vi åkte till akuten och fick medicin för henne... Hon fick andas in adrenalin och fick sen massa tabletter som löstes upp i vatten... tror det va kortison... sen konstaterades ju även öroninflammationen där då, så de va ju bara till å hämta pencillin dagen efter för Dannes del...

Men nu har hon gått på dagis tisdag och onsdag och verkar orka dagarna himla bra.... nästan bättre än mig... igår när jag lämnat henne sov jag mellan typ 10 och 13.... jättemycket man fick gjort hemma då. Jag som skulle både städa, tvätta och bädda rent... jo då... mindre skoj men det skulle ju gjorts... blev idag i stället eftert lite shopping med Emelie nere i maxihuset. Fyndade ett par Rådis - vinterskor till Cornelia.... behövde ett par skor till som satt bra på henne.

Ber även om ursäkt för att Brasilienbilderna inte kommit ut ännu... Har ju då fått virus på den datorn så nu sitter vi vid vår gamla skruttiga dator igen.... men snart får vi nog  ordning på skiten så jag kan visa hur vi hade det.

Nä, nu e de nån som vill ha min uppmärksamhet... höres!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback