vecka 14 idag, BF 31 aug

Du är på dag 92 av 280. (32,9%).
Du är i vecka 14.
Du har gått 13 fulla veckor och 0 fulla dagar (v13+0).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester ett.
Beräknat förlossningsdatum Mån 31 aug 2009
Du har 188 dagar kvar till beräknad förlossning.



Fick i dag veta att en gammal skolkamrat till mig vars blogg jag läser flitigt har samma BF som oss.... så sjukt otroligt... av 365 dagar på 1 år så har vi samma dag att se fram imot... Kul!!


Kom nyss hem från basket... Dolphins vann stort över Jämtland. Härlig match och Cornelia hejade på bra.


Ta hand om er, nu ska jag fortsätta se House

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till vecka 14! Festligt att ni har samma BF dag!

Martins kompis och hans flickvän hade BF 13 januari och vi hade BF 28 januari men festligt nog så fick vi båda barn den 16 januari!! Så vår Liam och deras lilla tös är bb-kompisar ;)



Kram

2009-02-24 @ 21:39:29
URL: http://linusludde.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hihi, jag behöver ju inte leta upp mina siffror utan kan läsa dem här istället! Visst är det lite häftigt att vi lyckats med konsten att pricka in samma BF? Jag trodde knappt det var sant först när jag läste att du hade samma dag som mig, himla festligt! Vart full av skratt och överlycklig för er skull!



Kram till dig o magen! Ska bli spännande o följas åt på vägen!

2009-02-25 @ 07:14:39
URL: http://tiistla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback