Så trött

oj vad jag hade tänkt att blogga när vi kommit hem... nu har vi varit hemma i över en vecka och jag har fortfarande inte bloggat. Är så trött och Cornelia låter mig sällan sitta vid datorn så när jag har 5 min över så kollar jag familjeliv, facebook och mailen.... bloggen hamnar lite i skymundan...

Hoppas de blir bättring nu när jag faktiskt går hemma. Sedan den 2 jan är jag ju uppsagd så nu är jag ju ensam hemma tis-tors mellan 9-14.... så lite mer ska jga väl hinna med tycker jag *ler*

Har redigerat alla bilder som togs i Brasilien med nu så ett lite urval kommer att läggas ut här så snart jag förminskat dom en aning....

Köpte ju ny skärm förra veckan med så nu ser jag bilderna som de är... vår tidigare dataskärm gick sönder så vi tog vår gamla, och den hade gjort nån dum inställning som inte gick att fixa till så det var jättemörkt... Men men, nu e de ordnat iallafall.

Vi har haft det underbart i brasilien och vill ni läsa mer om hur vi hade det kan ni kolla resedagboken.se och söka på alias Grentza så är det vår sida där.

Ha en bra måndag så hoppas jag att ni kommer kunna läsa lite mer om oss och vårt liv snart nu.... Om vi har några läsare kvar dvs..... Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/SokViaArbetsort/VisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx?ids=1482557&o=5&k=0&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fSokViaArbetsort%2fSokresultatViaArbetsort.aspx%3fq%3ds(ld(199)l(5))i(20)a(20)sp(65)sr(1)c(98C2D5CD)%26ps%3dlan(5)

2009-02-02 @ 18:15:17
Postat av: Mia

Hej vännen...hoppas ni mår bra! :0) Kom ju på att jag inte varit inne här o tittat på länge.....de här med bloggandet var inte riktigt min starka sida men jag har faktiskt gett det ett nytt försök nu! Får se hur länge det håller i sig!! Ska bli kul o få se lite bilder från Brasilien snart!! Kramar till er!

2009-02-04 @ 10:51:13
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Här är en läsare som är kvar ;)



Åh va kul att se bilder från resan! Välkomna hem, hoppas ni har haft det kanon!



Kram

2009-02-07 @ 00:32:38
URL: http://linusludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback