40 dagar...

Jisses va fort tiden går nu. Börjar känna att väskan ska packas och allt ska tvättas och förberedas. Visserligen så har vi ju spjälsängen färdig och skötbord på plats. Men när som helst blir vi 4 i familjen. Ofattbart. Jag har haft mycket sammandragningar den senaste tiden och i förmiddags var jag rätt orolig pga starka förvärkar. Men jag vilade i några timmar och sedan kändes det bättre. Men busen är så livlig att de känns som h*n ska bryta sig ut när som. Men snart nu får busen komma till oss. Bara några få veckor kvar och nu räknar vi verkligen dagarna. På måndag ska vi lämna in bilf*n för troligtvis så måste vi byta startmotor och sedan har vi inga direkta planer utöver att förbereda för busen. Vi åker hem från landet på söndag för jag och Danne va i stan i går för att möta vår bm. Vår sommar bm i alla fall för vår ordinarie är på semester. Allt såg bra ut och jag har gått upp 10 kg sen inskrivningen och busens hjärta slog 134 slag i minuten. Sedan fick vi även hem vår lilla kattunge, ozzy. Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Shit vad fort tiden går..... Snart är ni där igen med vakna nätter, matning 769 ggr per dag, 54627 st blöjbyten per dag.....etc... =o) hi,hi,hi.... Vad spännande för er o se vad som gömt sig därinne!



Kram

2009-07-23 @ 10:02:31
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/
Postat av: virre

åååh vad mysigt att h*n snart är här..... men den får nog som sagt lugna ner sig ett par hekto...än är den ju inte riktigt "färdigbakad" som min sambo uttryckte som när vi vänta jonte...kram

2009-07-23 @ 14:46:19
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Brossan

Längtar jag me efter näste lille busunge ;) O ni får se till o ta hand om Lillozzy åt mig o lisa nu när vi fått fästa oss vid honom så mycket. Tiden har verkligen gått fort den här gången :) Med magen alltså

2009-07-26 @ 18:04:05
Postat av: Anonym

Mia - ja och sjukt nog längtar man efter det ler

Men man vet ju hur jobbigt de e denna gång och då med Cornelia som inte vill sova hela nätter heller... men men, de får bli som de blir. Man vande sig ju rätt fort första gången så varför inte denna gång.

Virre- Kul att ses på Kolmården i dag, va ju rätt länge sen sist kan man säga... Skönt att Cornelia höll sig i närheten känner jag nu ler

Några dagar till får den allt hålla sig där inne som sagt

Patrik - Snart e h*n ju här nu... Ozzy har de toppen och busar järnet med oss alla 3... föstår om de e jobbigt att lämna över honom till oss efter en mysig vecka med honom...

2009-07-27 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback