Hemma

landet va ju lika härligt som vanligt men i lördags åkte bilen hemmåt igen.....

Ville gärna bada badtunna hos mamma och pappa och Danne åkte till Pekingfesten en sväng och umgicks med sina vänner.

Så de blev övernattning hos mor o far då Patrik o Lisa sov hos oss och vi ville inte bråka med dom om sovplats och hit o dit, och de e rätt mysigt att sova hos mamma och pappa ibland.

Badtunnan e ju också bara fööör underbar. Ca 38 grader va de denna gång och både jag o Cornelia njöt av badet. så uppfriskande och skönt så de inte finns.

I går åkte vi hem runt lunch och hälsade på vår lillkille som vi valt kalla Ozzy. Tror jag nämde honom i förra inlägget men de e iallafall våran 11 veckors gamla kissekatt. En gråspräcklig liten kille som jag fick i morsdagpresent, och han e bara så underbar.
Visserligen va han inte riktigt lika underbar kl 5 i morse när han satte klorna i våra fötter, men mysig och kelig som tusan.

Söndagen i allafall .... Åktesen ner till stan för jag behövde ett par mjukisbyxor som ska packas i bb väskan... alla mina mjukismbyxor är gamla och gråa så nu vill jag pifa upp mig lite och jag hittade ett par jättehärliga blåa byxor på Cubus.
Var även en sväng på Wear it som snart slår igen sina dörrar och där va de 90% rabatt.... jag ljuger inte, helt sjukt...
Hittade ett par baggyjeans och en snygg vit topp för ynka 80:-!!! Helt sjukt!

Sedan åkte vi till Lagerlunda till Dannes mormor o morfar och umgicks lite där. Sedan kom Cornelias farmor o farfar Mats hem från sitt land så efter en tripp till Coop så hamnade vi hos dom och åt kvällsmat tillsammans.

Lite farande, men himla mysig söndag.


Idag va Danne och härde sig för ang bilen, så imorrn tar dom sig en titt på va de kan va för fel... troligtvis ny startmotor, men vi låter dom kolla först ( skrev väl att vår underbara VW Sharan la av i tisdags när vi var i stan för bm möte?, gjorde jag de inte så kan jag bara tillägga att vi faktiskt stod hemma på vår parkering så de kändes som vi hade tur i oturen, och så har vi ju en Seat Ibiza också så vi tog oss ju ut till landet i den i stället tack o lov )

Så runt lunch i dag åkte vi ut till Kolmården och va inte hemma igen förrän runt 18 tiden... Underbar dag och en underbart go unge och sambo... Så glad över att vara en del av våran familj.... Å nu e de bara 35 dagar kvar till bf med *ler*
Ska nog packa väskan i morrn *ler*


Ta hand om er så får ni se bilder från den senaste tiden lite senare i veckan

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad kul med shopping och reafynd! Längtat efter att besöka stan själv länge nu. :-)

Kram på dig!

2009-07-28 @ 07:35:14
URL: http://tiistla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul när man hittar saker på rea =) Men trist me bilen =(



Kram!!

2009-07-28 @ 08:40:38
Postat av: virre

kul att se dig på kolmården igår..även om cornelia fick oss att sätta hjärtat i halsgropen ett tag...de är härliga iböand de små liven och ibland mindre härliga....

2009-07-28 @ 15:33:31
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Anna

Ohh va spännande Inte långt kvar nu =)

2009-07-30 @ 20:24:29
URL: http://petres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback