Lugnt i kväll

I dag har jag och Cornelia mest myst.

Vi var och besikta bilen 9.30 i morse så nu får vi använda vår dragkrog som vi fick monterat för en vecka sen... skönt å ha de klart. Vi åkte dit och hem utan nån shopping trots att maxi lockade en aning... men jag kände inte att jag orkade. Jag vaknade med sån höftvärk på höger sida så jag undrar hur jag legat i natt.... märkligt ställe att ha ont på tycker jag, men bebis kanske låg konstigt med vad vet jag...

Var på mvc i veckan. Första gången Danne fick höra busens hjärta.
Jag njuter lika mycket varje gång jag...

Har nu gått upp lite mer i vikt, men det kan jag leva med och busens hjärta slog 136 slag i minuten.

Sf kurvan hamnade jag lite under, så nästa möte är om två veckor och då får vi se vad dom säger. Ev ett extra ultra nämnde bm... men jag skulle inte oroa mig heller för de va så lite under.

Danne kom hem skapligt från jobbet idag, skönt för Cornelia ville ha Pappa efter lunchvilan... vet inte vad det tog åt henne men hon får pappamysryck...

Sen kom mamma, pappa, Patrik och Lisa hit på sen födelsedagsfika.
Fick pengar, en ny brödrost, kläder, en ljusstake, två skålar och Cornelia fick ite mysiga grejor från Liseberg där dom var förra veckan. Toppengrejor alltihopa, men en kofta som ska bytas i storlek...

I kväll har vi sett Ice Age 3... rekomenderar den varmt för jisses vad jag skratta!

Danne och Cornelia somnade dock på soffan så nu ska jag försöka få oss upp i säng.

Glömde förresten att nämna att jag fick ett jättefint halsband från Merit, Lorens och Hugo också.... Trivs kanonbra i det så tack ska ni ha!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback