Senaste veckan...

(varning för babbel)

I tisdags åkte Daniel till sweden rock och detta va nog sista gången han åkte.... själv alltså.

Jag kände det redan kvällen innan att jag va bra sugen på att åka jag med igentligen, men lite sent att komma på så där timmar innan avfärd. Så nästa år om det blir på tal för Danne att åka kommer vi åka som familj med husbvagn/husbil och barn!!


Veckan började lite tufft med en Cornelia som inte var på sit bästa humör och jag med mina hormoner gick väl inte så där jättebra, men timmarna gick och dagarna försvann till slut.

I torsdag efter jag hämtat pluttan på dagis så bar det av till mina föräldrar. Hämtade dock upp mormor och moster först så vi startade eftermiddagen med en mysig fika.

Cornelia trivdes kanon hos mormor och morfar och tur e väl de för där sov vi sen till söndagen....

Fredagen blev en tripp till ÖB med min pappa och Cornelia, men Cornelia somnade på vägen dit så hon missade alla grejor, lite skönt för en annan så man fick strosa i fred. Inhandlade lite prylar inför barnkalaset som äger rum på lördag... så nu e de bara lite shopping o förberedelser kvar så är det klart för partaj.

Fredagen ja, kvällen avslutades i Söderköping hos några gamla vänner till mina föräldrar. När jag var liten så firade vi alltid nyår med dom och sågs några gånger per år, men när vi barn kom upp i ålder blev de inget mer med det, men nu va vi där och åt gott och hade en trevlig kväll. Cornelia bet ihop och höll sig vaken till 22, men somnade sen gott.

Lördagen va ju Mammas o pappas bröllopsdag. 28 år!! Stort grattis även i bloggen!!
Dagen började underbar med sovmorgon till 10!! Kan inte riktigt minnas när de hände senast, men tackar mamma o pappa för barnpassningen gör jag definitivt!

Nationaldag var de ju också så vi åkte ner på stan efter Cornelias lilla lunchtupplur.

Blev väl lite besviken på att de inte va mer, men trevligt blev de och en god pizza på Pappa Grappa.

Stannade till på skopunkten och köpte lite skor också... behövde ett par nya till mig och så blev de ett par tofflor inför sommarn och ett par finskor till Cornelia. 250:- för 3 par skor är ju toppen... *ler*

Pratade med Danne strax innan midnatt och då satte dom sig i bilen och rullade hemåt.... Å så skönt att dagarna gick fort kände jag då... Även om de kändes som en evighet ett tag...
Så i går morse satt vi ute på altanen och drack kaffe och då kom en nyvaken Daniel uppsmygandes. Min kärlek!!

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Härligt när kärlekarna kommer hem igen. Min va ju borta en vecka för ett tag sen. Ha det bra!

2009-06-08 @ 18:19:26
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback