Lördag 30 maj

Idag är det dags för 5oårs fest!!

Ser verkligen fram i mot kvällen för jag känner mig på strålande humör.

Cornelia har hittat sina nya favoriter i Telitubbies så om nån som kommer och firar henne på sin 2 års dag kan grna köpa en film med dom för nu känns denna tjatig... kan skriva i ett senare inlägg om vilken vi har så de inte blir dubbelt....


Men som sagt. fest i kväll.
Dannes faster Lillis är det som står på tur att hoppa över 50 strecket!
Stort grattis säger vi här med!!


Ska bli extra skoj då gänget från sthlm kommer ner med... va himla länge sen vi träffade dom nu... typ när vi kom hem från Brasilien 16 jan... Så Cornelia ska få träffa sin lilla syssling igen. Lilla Isabell som föddes 1 jan.


Nä, nu ska jag mysa med min dotter igen.

Danne förbereder inför sweden rock som han åker till på tisdag...
kommer bli tomt och trist, men de e ju bara några dagar.

Ta hand om er i solen.... Njut av sommarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback