Öppna förskolan

I morse valde pluttan att vakna kl 6.... andra dagen i rad så jag undrar om detta ska bli en trend hos oss....
Jobbigt i så fall måste jag erkänna, men jag får väl se till att ta mig en vilostund till lunch jag med....

Men vi myste, busade och åt frukost och sen tröttnade både hon o jag på å va hemma så vi tog vagnen och knallade till öppna förskolan och lekte med alla barnen och fikade med alla mammor o pappor *ler* Trivs kanon där faktiskt.

Sen e de så skoj för det är 3 barn som Cornelia går på samma dagis samt avdelning på som också brkar gå, så dom känner ju igen varann och är vana med att leka med varann så det går kanonbra.

Idag blir de lugnt. Ska ner till mitt gamla jobb o snacka lite skit och ta nån kopp kaffe och även hämta inbjudningskorten som ska levereras till släkt o vänner i helgen ev nästa vecka.

Nästa vecka är jag ju gräsänka med.... Dannes årliga semester från hus och barn och fru.
Sweden Rock festival....

Jäkla skit kan jag väl tycka, inte festivalen utan att han åker utan mig, men vad ska man göra när man har barn... De e ju mer hans musik än min, men jag har ju varit med 2 år och det är ju rikigt skoj alltså....
Men men.
Hans grej som sagt så vi får väl se det som en semester från varann.

Jag kommer dock flytta till mina föräldrar på torsdagen så får min bror och hans tjej ta över huset under några dagar så dom får känna på sambolivet lite.

I morrn är det party som gäller.... 5o års party. Dannes faster fyller år.
Ska bli skoj!

Ta hand om er så hörs vi



Kommentarer
Postat av: Tina

Hej gumman! Tack så mycket ;) Kul o se att din mage växer, tänk va tiden går fort är ju snart dags för det lille att titta ut.. Läste att du går till öppna förskolan, då kanske man ses någon gång, ska nämligen dit för första gången snart :) Hoppas allt e bra med dig och familjen, många kramar!

2009-05-29 @ 16:51:19
URL: http://harmonie.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback