Utmaning

1. Hur gammal är du om fem år? 30
2.Vem var den sista du träffade? Cornelia
3. Hur lång är du? 1,67
4. Vilken var den senaste film du sett? Click gick på tv i söndags...
5. Vem ringde du senast? Emelie och grattade på födelsedagen som vännen firade igår
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
7. Vad är helgens planer? 50 årskalas hos Dannes faster
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vem... men i ett sms säger man ju det man vill direkt
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I lördags
11. Vilken ögonfärg har du? Blå Grå
12. När vaknade du idag? 7,30
13. Har du någon gång hittat en katt? Eh... nä det tror jag inte. Jo, en som gick utanför jobbet och strök i en vecka... ringde fiahemmet men dagen efter kom nän som kände igen den så den kom hem till sin matte/husse.
14. Vilken är din favoritplats? Hm... Landet är ju alltid trevligt
15. Vilken plats föredrar du minst? otäcka ställen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus i Norrköping
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar och dom skrämmer mig fortfarande
18. Vem fick dig att skratta senast? Cornelia
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Varierande.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 st
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på någon?? Nä
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota på sommarn
26. Är du social? ja
27. Vilken är din favoritglass? är så många...
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa
29. Tycker du om kinamat? Absolut
30. Tycker du om kaffe? Ja!!!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? Varierar
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Ja vem gör inte det?
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Ja, har ju redan ett och ett på väg
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Shopping, resor, hemmet
42. Äger du dyra smycken? Nä
43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe och smörgås
45. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt... men Cornelia får mig ju att skratta några gånger per dag...
46. Välj ett ärr på din kropp? Bristningarna på magen efter graviditet...
47. Vad har du för ringsignal? Tingelin
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja
49. Flirtar du mycket? Nä
50. Vart togs din profilbild? vilken av dom, jobbet troligtvis
51. Kan du byta olja på bilen? Olja? Jag tankar bensin
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope
53. Vilken var den senaste bok du läste?Oj, minns inte, kommer inte till ro för att läsa böcker
54. Läser du dagstidningen? Ja
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nä, men sjunger
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice (på 5 an)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Troligtvis nått namnförslag... eller inköpslistan inför gårdagens trip till Citygross
59. När var du i kyrkan senast? När Cornelia döptes
60. Är du nöjd med din kropp? Jag tror det...
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Nej, men jag kommer göra det nån dag
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Johanna Emelie Mia 
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Tycker alltid om att umgås med alla mina vänner.
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Ja
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Hoppas jag att jag redan har gjort!


Jag utmanar alla som orkar ta sig an detta... *ler*

Kommentarer
Postat av: m

Söt header! ;)

2009-05-26 @ 10:50:39
URL: http://mimmisofie.blogg.se/
Postat av: Sara

Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)

2009-05-26 @ 10:54:09
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: My

Jag antar utmaningen håll utkik i bloggen... :)

2009-05-29 @ 16:49:48
URL: http://mysan207.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback