Framkalla bilder

sitter just nu och skickar över bilder till Fuji direkt (älskar deras erbjudanden om 100 bilder gratis!)

Framkallar denna gång bilderna från förlossningen och kom för de första på att jag inte visat er fler bilder från 29 augusti, sen kände jag en så märklig sak.... överväldigande men larvig....

Vi lämnade Cornelia hos mina föräldrar lördagen den 29/8 ca kl 7 på morgonen.... Åkte upp till BB i bra fart och några timmar senare var busen ute och Cornelia hade en lillasyster att mysa med...

De senaste dagarna har hon varit lite för mycket, men det förstår jag till viss del eftersom hon dels varit sjuk och bara det att inte va på dagis, eller ens få gå ut o gunga som hon vill.... måste vara himla frustrerande när man inte helt kan säga vad man tycker o tänker om livet. Och att en av oss alltid sitter med den där lillesyrran och myser o pratar måste va jobbigt efter att ha haft oss för sig själv i 2 år.

Ibland känner jag att vi fick barn lite för tätt, hade nog underlättat om Cornelia kunde pratat lite mer (vilket hon snart borde göra för de e väl det enda hon ligger efter med i sin utveckling, om man får säga så... )

Så här kommer fler bilder som avslöjar hur vår dag var 29/8


CTG och Hej då magen puss


Red bull efter 9 månaders väntan och allvaret trappas upp... tur man har en stadig hand att hålla i



Årets klipp! Vår vackra Nathalie född 090829 kl 10.33


Pappamys, vägning och Grattisbrickan


Så underbart!!


18.50 klev Daniel, Cornelia, min mamma, pappa, bror, svägerska, faster o farbror in på sjukan för att hälsa på oss...





Tyvärr fick dom ju inte stanna så Daniel jag o Nathalie gick sedan in till vårt rum och myste men Cornelia saknades....


Mys på morgonen och läkarundersökning innan det var dags att bege sig hemåt...




Familjen samlad till slut!

Kommentarer
Postat av: Jessica & Alva

Härligt, vilken dag! Jag har mitt framför mej, men än dröjer det! Kraam

2009-11-08 @ 07:39:55
Postat av: ' caroline anette

Åh, grattis så mycket! =)

2009-11-08 @ 08:22:37
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: Malin Kungshammar

Åååh!! Vilka UNDERBARA bilder!! Ni är så fina alla 4!!! Jag läääängtar såååå tills vi får sitta där med vår egna lilla bebis!! Men allt har sin tid!! ;-)

Kramar!!

// Malin

2009-11-08 @ 11:05:11
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback