Min älskade pappa


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller tummarna!!

Kram

2009-11-18 @ 15:17:37
URL: http://petres.blogg.se/
Postat av: Lottiz

Vad jobbigt att han inte är frisk. Hoppas operationen gått bra. Vart opereras han? Tänkte om det är någon patient som kommer till oss? ;-)

2009-11-18 @ 19:52:53
Postat av: Vickan

Operationen blev aldig av... till en början skulle det bli akut operation, men sen ångrade dom sig =/



Men dom skickade en remiss till linköping så nu får vi vänta och se vad som händer o sker...



Han blev utskriven i fredags och mår skapligt iallafall.

2009-11-22 @ 12:22:01
URL: http://vickiz.blogg.se/
Postat av: Pappa Lorenzo

Väntar på operation,ofarligt.Kirurgen går in o bränner lite blåsor i lungan och kavlar ev. bort en bit av den. Har gjort det i vänstra lungan när Viktoria var tre år, typ 1986 alltså.

Det som höll mitt humör uppe då var ett kort på

min älskade dotter o min älskade fru.Som jag hade vid sjuksängen. (LOVAR).

Nu har jag även en son Patrik o Viktorias barnbarn

som ger mig enorm glädje som jag kanske inte visar för mycket av. Italienare?

Kram Lorenzo. (Lollo)

2009-12-16 @ 17:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback