Lite livstecken...

från oss i bebisbubblan *ler*

Dagarna springer i väg o e de inte besök så myser vi bara.

Livet leker och vi trivs så. Men igår hade jag en svacka så då va dagen rätt kämpig... Cornelia i 110 och tuttar som sprängs så Nathalie inte fick sugtag ens en gång... Tacka vet jag pumpen i dom lägena... ska nog förbereda en flaska till natten utifall att.
Har precis koka upp nyinköpta nappar så man inte behöver jaga ihjäl sig efter den enda napp vi hade. Så nu blev de 2 kanonsöta rosa nappar som ska pryda vår fina flickas ansikte.... *ler*Är ju så sött när en nyfödd snuttar en napp som täcker halva ansiktet.

Har tänkt att skriva lite mer om förlossningen oh även redigera lite kort från helgens äventyr, men det hinns liksom inte med, och kvällstid är man ju trött så då blir de inte mycket datatid heller.

Men den som väntar på nått gott *ler*


Önskar all lycka till min Kusin och hans tjej som väntar smått när som helst nu i dagarna samt vännerna Becky o Macke som hade bf igår.. Kram till er o lycka till nu!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att ni kommit till ro hemma nu, och det blir mycket besök förstår jag :) Mys med båda småflickorna ifrån mig är du rar! Dom är ju för goa :)

2009-09-02 @ 19:07:00
Postat av: maria

skönt att höra att ni mår bra.kram

2009-09-02 @ 21:02:10
Postat av: Anonym

Vill bara säga Grattis till Er söta dotter. Lik storasyster tror jag.Jag har skvallrat till Thomas, Daniel och Åsa :) De hälsar och Grattar!



Ta hand om Er.



Kramar

2009-09-02 @ 21:03:25
Postat av: Tina

Åh så himla söt eran lilla tjej e! Supergrattis till er alla igen :D man får liksom inte nog av att säga det.. hihi, väntar med spänning på lite fler bilder. Ta hand om er nu många varma kramar /Tina & Oscar

2009-09-03 @ 11:03:17
URL: http://www.tinablomgren.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback