Rekomenderar!!

En vän till mig gör något magiskt med bilder.... Pärltavlor!

Hon gjorde ett porträtt på Nathalie för ett tag sen o nu är Cornelias också klar.

Tänk så unikt, för foton kan man ju hur enkelt som helst framkalla på både papper som canvas själv i dag....

Men detta, oj så impad jag är Emma.


Visar våra fina tjejers tavlor så får ni kontakta mig om ni är intresserade, eller ställ frågor om ni undrar över nått.
De är i storlek 30x40 men man kan nog variera storleken... Priset är 400:- plus ram.

 

Tavlorna kommer inte riktigt till sitt rätta på bilderna för de e sååå vackra och coola i verkligheten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ!!! Dom var VERKLIGEN JÄTTE VACKRA!! Kan ju iofs inte bli dåligt med så SÖTA tjejer!! ;0) Ska definitivt säga åt Linda att kolla in på din sida så att hon får se dom!! O jag ska försöka komma ihåg oxå!! ;0)

2010-04-30 @ 16:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback