Att jobba heltid

är verkligen en heltidssysselsättning....

från att ha typ all tid i världen till halvt panik.... vilka klappar är kvar o julkorten som dimper ner i lådan vore ju snällt att besvara med ett julkort.... i dag har vi dock fixat våra med... sista sekund som vanligt, men fram kommer de ju oftast ändå =)
Hade ju ett försigt kort som jag gjorde klart redan i början av december bara för att vara lite duktig.... men har dom blivit framkallade då?! Nä, dom kunde visst inte fixa sig själva där i dator... men nu så kära vänner.... nu är dom på g *ler*

Har säkert några kära vänner som inte får julkort i år, men ta inte illa vid er för de... måste bara begränsa antalet lite.... känns rätt så osäkert när jag kommer få pengar igen så de blir inget slösa denna månad inte... räkningar o mat är väl ungefär vad jag vågar sträcka mig till.... för nu får jag ju inte ersättning från a kassan utan f kassan... och vi vet väl alla hur dom kan va.... seeegt.


Önskar våra vänner Anna, Tobias o Elias en underbar resa! Åkte till thailand i dag och jag är inte ett dugg avundssjuk *ler*

Å min älskade mamma som snällt fick sagt att hon har semester denna vecka inför jul... grattis... en annan jobbar å sliter *ler*

Men jag som aldrig varit en morgonmänniska klarar att gå upp kl 6.... helt otroligt.... aldrig har jag varit med om att slå upp mina blå och känna att det ska bli en ny rolig dag... tror jag trivs rätt bra på jobbet, så jag hoppas innerligt att jag lever upp till deras förväntningar och får stanna hos dom.... trivs så bra med arbetsuppgifter och folket att jag inte vill sluta.... idag fotade jag några himla roliga grejer.... gå in på tradera, sedan detaljerad sökning och sök efter användare/alias Buy-Simply.... har tagit de allra flesta bilder åt dom o blir faktiskt nöjd då jag inte fotat produkter så här förut... eller, jo en katalog gjorde jag, men de va ju direkt efter studenten.... och där var dom rätt strika med hur de skulle se ut och jag hade inte direkt fria händer.


Är ledsen över att inte hinna blogga så ofta, men jag vet att ni förstår....

Finns ju så mycket man vill hinna med om kvällarna.... Och bloggen kommer lite längre ner i att göra listan.

Ta hand om er o kör försiktigt!!

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Kul att du trivs med jobbet :) Heltid är verkligen tufft och jag kan tänka mig att det blir ännu tuffare när man har barn! Längtar inte kan jag säga!

2010-12-21 @ 10:32:46
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Malin

HÄRLIGT att du trivs så bra på jobbet!! Hoppas det blir fortsättning!! ;0)



Om vi inte hörs mer innan så:

GOD JUL o GOTT NYTT ÅR till dig o din HÄRLIGA familj!!

MASSA KRAMAR!!

2010-12-21 @ 19:39:34
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Anna

Va gullig du e Tack!!!

2011-01-04 @ 13:48:35
URL: http://petres.blogg.se/
Postat av: Anna

Va gullig du e Tack!!!

2011-01-04 @ 13:48:56
URL: http://petres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback