Nu är vardagen snart här...

Alla papper är i fyllda o godkända och på måndag börjar mitt nya liv som arbetande.

Känner mig så glad och nervös trots att allt kommer gå kanon, men vore jag inte nervös vore det konstigt...

Har inte jobbat sen jan 09.... sen har jag varit arbetslös och mammaledig... Och innan dess hann jag inte jobba särkiljt länge heller ju... ½år blev de nog bara om jag inte minns fel. Och då var det på 75%

Shit va fort tiden går.... Cornelia var ju bara 2 år och 3 månader när Nathalie kom. Vår underbara lilla julklapp.

Var nämligen så att stickan visade + på julaftonsmorgon... för den kvällen åkte vi till arlanda och vidare till Brasilien där vi stannade i 3 veckor. Otroligt magisk resa.

Har efter att Nathalie kommit till oss hittat betydelsen för hennes namn.... Född vid julen, och det är hon ju på ett sätt.


Har varit på Öppna förskolan för sista gången nu på ett tag och tagit hem lite kvarglömda prylar.... Daniel var ju ledig i dag och det va himla tur för bilen skulle in på service med och de blir så himla bökigt när barnen ska med, så det fixade han helt själv.

Sen åkte jag o tjejerna hem till mina föräldrar en stund medan Danne var på innebandyn och sen hem för en skön bastustund. Nathalie somnade väldigt fort i kväll men vi var ju inte hemma förrän 19.15 och hon somnar ju alltid runt 19.

Nu har vi sett idol finalen och det blir himla tufft.... Jay verkar de allra flesta gilla mest, men jag tycker Minnah har hämtat sig något enormt.... och jag blev lite besviken för de där med droger då jag är väldigt anti....
Hm.... Ja, ni som röstar avgör..... jag har inte ringt en enda gång i år.... jo, precis i början förresten men kommer inte i håg varför.

Helgen kommer gå i kärlekens tecken då vi på Söndag 12/12 firar ett år som man och fru Grentzelius!!

Blir middag och bio och ev utgång på det... vi får se hur vi gör, men på Facebook nämnde Danne att han skulle äta mig ( vart lite felformulerat ) så hör ni inget mer av mig så vet ni varför ;)


Ta hand om Er och jag önskar Er alla en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Malin

Oooh JISSES!! Har det REDAN gått ett HEEELT år sen vi var i Ö.Eneby kyrka o såg er?? Vad FOOOORT det går!!! ;0)

STOOOORT GRATTIS o jag HOPPAS att ni haft ett UNDERBART år tillsammans!!! ;0)



KRAMAR!!

2010-12-11 @ 11:08:20
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback