Nathalie sitter

under veckan i egypten lärde sig Nathalie att sitta själv... visserligen litar jag inte helt på hennes balans ännu, men hon sitter långa stunder nu.

Ska se om jag kan fånga det på bild under morgondagen, men jag tror jag har tagit nån bild under resan också.....




Ingen kul bild så kanske, men det är ju på bild i allafall.


I morrn blir det öppna förskolan, se om jag kan fota lite då kanske.


Bilder från resan är under redigering kommer under helgen... dagen i dag gick för fort för mig.

Cornelia hade pyjamasparty i dag på dagis för övrigt... Hade haft jätteskoj och dansat och käkat popcorn. Lycka för henne!!!


Hörs o syns

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu börjar lillFia oxå bli stor!! Vad duktig hon är!! ;0)

Ser fram emot att få se lite härliga bilder av sol o värme!! För här hemma verkar det dröja innan vi märker nåt av det!! ;0)

Hoppas ni får en MYYYYSIG helg!!

KRAMAR!!

2010-02-19 @ 09:50:50
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Sara

härligt, vad fort dom växer!

2010-02-20 @ 13:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback