Shopping, underbar shopping

Vi va lite trötta i dag så vi tog de rätt lugnt fram till Cornelia sovit sin lunch i lugn och ro... sedan kom Danne med förslag om att åka ner till stan... visst varför inte liksom.

Käkade grillad kyckling o pomme (Cornelias ena favorit) och strosade vidare... tanken va ju då fönstershopping och kolla sån där bärbar dvd inför egyptenresan... känns bra o ha nått åt Cornelia i fall inte filmen på planet duger åt lilla trotsfia.

Men iallafall, gick förbi Clas ohlson, 3 butiken och såg massa trevliga lappar i skoaffären brevid 3..... OJOJOJ säger jag bara. Har aldrig tidigare satt min fot där tack vare hur exklusivt och dyrt det ser ut, men överallt satt lappar om ALLA SKOR 100:-

Blev 3 par riktigt snygga stövlar med hög klack.... sååååå nöjd, bara längtar tills man kan ha dom utan risk att halka och slå ihjäl mig....

Nä, nu ropar sängen efter mig....

Men som sagt, spring till skoaffären brevid 3 i morrn och kolla om rean fortgår!!! Massa snygga stövlar!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vet vilken butik du menar, den har jag fyndat i många gånger! Priserna är faktiskt väldigt bra där även när det inte är rea och så gillar jag utbudet. :-)



Nya headerna vart tuff förresten, trevlig ny vecka på er!

Kramar

2010-01-25 @ 08:46:30
URL: http://tiistla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback