Cornelia Maria Charlotte Grentzelius


Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis Cornelia på din 3-årsdag, önskar dig en kalasbra födelsedag!



Sv från min privata blogg, ja det var tur att lampan höll på centimetern, men ännu gladare är jag att huvudet höll! ;-)



Tack för komplimangen ang klänningen men du, just mina knän är faktiskt ngt jag själv har komplex för, haha... Inte för att de är så stora men de står ut o har alltid vari så torra, rena öken! Så jag får smörja o smörja dag o kväll för att de inte ska se typ blå ut, inte så kul. ;-)



Köksmöblerna kommer fårn Nordik, inhandlades för några år sedan så jag vet ej om de finns kvar i sortimentet, men kommer ihåg att när vi tittade efter det fanns det ett snarlikt på Essells och mio med tror jag.



Kram kram o ha en hääärlig dag!

2010-06-18 @ 07:37:55
URL: http://landhagen.blogg.se/
Postat av: Malin

STOOORT GRATTIS till STORA Cornelia på födelsedagen!! Hoppas att du får en SUPER SKOJ dag med massa paket o tårta!! Ses om en vecka!!

KRAMAR!!

// "Tant" Malin

2010-06-18 @ 08:10:23
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Emelie (majas mamma)

Grattis söta Cornelia!!!! Vilka fina bilder det var på 3-åringen i tidningen idag OCH på mamma och pappa med för den delen!! Jättefint reportage, kul att få läsa!

Många kramar Emelie (majas mamma)

2010-06-18 @ 09:09:42
Postat av: Jossan

Såg precis reportaget i NT med, gu va kul o så fina ni var på bilderna! :-)Grattis!!

2010-06-18 @ 09:16:36
URL: http://landhagen.blogg.se/
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Grattis hälsar vi!

2010-06-18 @ 10:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback