Känns lite som jul...

Paket efter paket kommer nu mina underbara vinster med posten *lycka*

 

Och efter denna underbara vecka med en sjuk Cornelia och smågrinig Nathalie kan det ju inte komma mera lägligt!!

Danne åkte i väg på nått jobbmöte och Cornelia var duktig och somnade... men inte lilla Nathalie inte.... Vill INTE sova just nu så mamman också kan få vila lite... Så nu sitter hon här brevid mig och käkar smörgåsrån.... hennes favorit *ler*

 

Har varit så shoppingsugen denna vecka, bara för att man inte kunnat gå utanför dörren troligtvis, men alla er vars bloggar jag läser köper så mycket fina prylar, och nu när våren kommer hit så blir man ju extra sugen på det mesta liksom... bara längtar efter att kunna plantera lite blommor så entréen blir så där härligt inbjudande igen... Nu e de ju vissna blommor som försöker säga välkommen och det går ju inte liksom *ler*

 

Och påsken som smyger sig på med... dags att hitta fram lite grejor till det är dags att pynta lite ris och sånt då kanske....

 

Tack för alla era kommentarer ang Cornelias magbakterie o lunginflammation. Hon mår bättre men inte bra skulle man kunna säga.... Men hon får ju penicillin 3 gånger om dagen så snart nog ska hon väl bli bra....

Tack Elin för en underbar kommentar!!

maila gärna mig på [email protected] så kan vi väl hålla lite kontakt därigenom?

Eller om du finns på facebook kan du väl lägga till mig som vän för det är ju alltid intressant att prata med nån i lite samma sits, eller som haft samma ovanliga magbakterie!! Tack!

 

Trevlig helg på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback