Nathalie på Fotofabriken och nya soffan är hemma!!





 

Ett litet urval av alla underbara bilder vi fick på Nathalie.

Så otroligt duktiga ni är grabbar.

 

www.fotofabriken.se

 

Igår hann vi med mycket. Städa så fort jag lämnat Cornelia,

fotografering av Nathalie kl 11.00

hem och äta och fortsätta plocka lite

Hämta Cornelia och åka till min goa moster på fika. Blev lite extra tack vare att min kusin var där med sin lilla Vega som bara är ca 20 dagar yngre än Nathalie. En mysig fika blev det!!

Sedan hem och hämta Daniel och upp till bvc för sista sprutan mot svininfluensan... Cornelia fick ju första för ca 4 månader sedan, men tog man den andra inom 6 månader så gck de bra ändå tydligen... *ler*

Bättre sent än aldrig eller?

 

 

I morse då. Kl 8.45 skulle vi till Hallings och klippa håret på Cornelia för första gången... gick inget vidare kan man säga, hon skrek och vägrade totalt... får prova igen om några veckor.

Men igår sa hon stolt att hon skulle till frissan och klippa håret så jag blev nog lite besviken på att det inte gick... kanske man får bli i bland.... =P

Sedan gick vi till Öf och hade  mysigt som vanligt och nu sover tjejerna, Danne har hämtat vår nya soffa(!!!!) och jag ska städa det sista för ikväll kommer vänner på mat och fredagsmys!!

(får fota soffan sen vi fixat klart så ni får se hur fint vi får det.... lite trångt, men det är ju ett tv rum så det enda som behövs är ju soffa och tv?!)

 

Och i morgon ska vi ju på dop med!! Skoj!!!

Trevlig helg på Er!!

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Fina bilder på Nathalie! De rosa vingarna liknar de jag stod och fingrade på inne på Lindex, hade faktiskt samma tanke att fota min lilla med dem. Men jag trodde de skulle se för stora ut eftersom det står från 2 år på de jag såg så jag köpte dem aldrig. Men det vart ju jättebra på Nathalie så det kanske blir en sväng dit igen nu! :-D



Kul med ny soffa, den vill jag se! Trevlig fredag på er!!

Kramar

2010-03-19 @ 15:48:16
URL: http://tiistla.blogg.se/
Postat av: Johanna-Sofia

Hej och Grattis!

Du är vinnare av min Goodiebag tävling värd 4000:-

Jag skulle behöva din adress, du kan skicka den till [email protected]

Grattis igen! (:

Kram Johanna-Sofia

2010-03-19 @ 21:47:11
URL: http://hansmunmotminhud.blogg.se/
Postat av: Malin

GUUUD så OTROLIGT SÖÖÖÖT hon är er lilla sockertopp!! JÄTTEFINA foton som VANLIGT!!! ;0)

Hoppas ni har det KANON!! O TACK för värmande ord på min blogg!! ;0)



Massa KRAMAR!!

//Malin

2010-03-20 @ 10:16:42
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Mysan

Vilka fina byxor hon hade, hon passar bra i starka färger och mönster :)

2010-03-20 @ 14:16:02
URL: http://mysan207.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback