Fått en efterlysning

på bilder på vår andra underbara dotter!
Skäms när jag kollar igenom bilder från de senaste månaderna då hon är med, men inte alls lika mycket som Nathalie. Men det är väl så just nu, att i Nathalies värld händer så mycket just nu. Klappar hänfder, vinkar, kryper, ställer sig upp osv. Medan Cornelia bara är den underbara trotsiga unge som hon är just nu. Hon har ett brinnande fotointresse och fotar oss alla mer än gärna, med både lilla o stora kameran (Olympus- och Nikonkameran)

Så här kommer nu några härliga bilder på vår stora (snart 3-åriga) tjej








De sista 5 bilderna är från helgen i stockholm då vi var på gröna lund för första gången med Cornelia o Natalie!
Cornelia älskade ALLT!
Berg- o dalbanan va nog favoriten tror jag. Omöjligt att få en bra bild på dom, men kolla va härligt hon sitter med händerna upp i luften!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jo jag vet vad du menar det är ju likadant i mina bloggar att vår lilla fått ta mest plats senaste. Men så tänker jag att å andra sidan har ju brorsan fått vara i centrum 6 år med all uppmärksamhet. Så då tycker jag inte det är så orättvist längre o de är ju bara så här små en gång, klart man vill föreviga alla framsteg i både ord och bild. :-)



Mysigt med Grönan, kram o tack för de stärkande orden i min blogg!! Du är guld värd!

2010-05-23 @ 23:44:56
URL: http://landhagen.blogg.se/
Postat av: Malin

Underbara unge!! ;0)

O du... Jag menade INTE att klanka ner på dig vännen!! ABSOLUT INTE!!! Det får du inte tro!! Bara det att jag saknade STORA skruttan!! ;0)

Men nu börjar det ju bli sommar o då hoppas jag ju på att jag ska få se henne "live" på Landet lite mer!! ;0)

MASSA KRAMAR!!

//Malin

2010-05-24 @ 18:15:01
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Vickan

Jossan- De e nog så nu när man har minstingen i huset som faktiskt lär sig saker varje dag... Hade det underbart i sthlm. Du är också guld värd, så tacka nej lite då och då så du får mår så bra som du önskar!!



Men Malin du känner väl mig... tog absolut INTE åt mig på det viset utan bara uppmärksammade att jag faktiskt inte visat vår stora tjeja på länge... Å helt klart att vi kommer ses mycket ute på landet... dock har vi en "sen" semester så jag hoppas vi tajmar in landet samtidigt ändå!



Stor kram till er båda!

2010-05-24 @ 22:08:40
URL: http://vickiz.blogg.se/
Postat av: Sara Laveryd

Hej hej vilka fina bilder:-) min lilla tjej tyckte oxå om grönan men ja måste säga att liseberg är bättre för dom små.. finns mer att åka:-) vi var där förra sommaren å mathilda åkte inprincip allt som små barn får åka.. å nu har det ju kommit nya barn karuseller... så här blir det en tripp ner dit i år igen:-) kram

2010-05-25 @ 20:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback