Bilder från dagen



Tur man har en duktig make som faktiskt går in på vår lilla innergård och skottar bort all snö (ca 4 dm) även därifrån....
Han fick en extra puss och ryggmassage som tack ;)

Kanske ska nämna att det är ett trädäck ca 30 cm upp (därför grillen är så högt upp) men som sagt, massa snö är de!



Nathalie blev nyfiken på vad som hände där ute (jag var bara ute en kort stund för att fotografera och såg henne hela tiden)


underbara Cornelia ville också hjälpa pappa


Eller tittade hon mest på o stod lite i vägen för pappan?


Men vi tjejer gick in o bakade pepparkakor i stället (fotade dock aldrig restultatet, men dom tröttnade efter 5 gjorde kakor så mamman fick "offra sig" och göra några till....


Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

sv: Jag vet inte om det funkar, man måste nog använda det några gånger först och det har jag inte hunnit med ännu :D

2010-11-29 @ 09:22:30
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback