I'm back!!!

Jippie!!!

Min bror har nu suttit o jobbat massor med vår störda dator (sov till och med kvar här i natt för att få ordning på datorn!) och nu verkar de funka igen!!! Detta innebär att jag kan blogga, facebooka och köra photoshop när jag vill igen!!

Då antalet läsare verkar dalat under min lugna period så hoppas jag att de finns nån eller några kvar som är glada över en uppdatering *ler*


Får se vad jag hittar på under morgondagen, men jag skulle nog kunna tro att de blir bildredigering o ev lite bildmaraton i bloggen... Men de återstår ju att se ;)

Hoppas ni har de bra i vinterlandskapet. Hoppas dock på mindre blåst o kanske lite sol i morgon...


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ska bli spännande att se lite nya bilder i din blogg,har följt den ett tag nu och du har två otroligt söta döttrar :)

2010-11-24 @ 09:02:23
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Michaela

Hehe ja man tar ju inte resultaten av tester på allvar,men ändå kul o kolla o sen se om det är något som stämmer :) enligt ett test jag gjort ska jag få en tjej och enligt den kinesiska kalendern ska jag få en pojke.. Men pojke är ju det som känts mest hela tiden..



Jag har galet mycket halsbränna emellanåt och det ska ju tydligen som sagt innebära tjej så vem vet :P



Haha va gulligt me ludna öron :)



Ja det återstår ju att se vad det blir hursomhelst :P Men jag har ju hela tiden hittills trott på pojke,och jag fortsätter nog göra det :)

2010-11-24 @ 09:37:44
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback