Vilken respons...

på dagiskorten!! Många härliga o peppande kommentarer så ni kommer absolut få reda på hur de går för mig i kampen för en annan bild! *ler*

I och med att det var så många härliga kommentarer o även frågor så besvarar jag dom här i inlägget tänkte jag...


Erica - Tror det var hennes första säsong... fick den uppfattningen när hon tog porträtten....

Mia - Du kommer få höra hur de går... tro mig. Härlig peppning från din sida! Tack!! Trist på S's bilder... allt ska ju bara klaffa när de gäller fotografering.... Även om det "bara är förskolekort" så kommer det ju troligtvis hänga med dom hela livet (om man nu väljer att köpa)

Josefin - Jag hade nog också reagerat som du.... O de va ju ändå P's första skolkort =/

Fröken M - Tack för peppning.... Ja, det är ju sån skillnad på att vara fotograf o skolfotograf... Är du fotograf hinner du känna av barnet på ett helt annat sätt o du har oftast nån timma på dig... Som skolfotograf har du ca 5 minuter och det är inte alltid lätt att få till ett leende, men det kan ju bli nog så fint för det. Men som sagt, knäpper man 10 kort på en grupp o inte får fram bättre ön det vi fick hem så platsar man nog inte som skolfotograf...

My - Jo, de hoppas jag med.... Din bror tror jag inte bryr sig riktigt, men jag vill inte acceptera det =/

Emma - Gör de... Fotofabriken samarbetar tydligen lite med dom om jag förstod det rätt.... Så de e ju diktiga killar... Vet inte om det är nån mer än Danne o Roger som fotar, men duktiga är dom =) Är rädd för att jag tog den bilden... eller tog jag 05?! 'fundersam* Men dessvärre så var det efter omständigheterna det bästa.... ledsen om de va jag... Men de va bara L som tittade bort va? Eller va de fler missar? Det var ju tyvärr så att fler föräldrar stod bakom mig.. eller jag fick väl schasa i väg dom på ett fint sätt... Funkar liksom inte att man står framför en förälder o ska ta en gruppbild för de blir fler som tittar bort occh fler som gråter. Minns en skola i sthlm... Katastrof!!! En eftermiddag (fotostart 16.oo) dropIn foto... Fotade sista ungen kl 19.oo.... hur pigga o glada va dom mån tro... men jag var ändå nöjd med bilderna jag levererade till labbet.... Många leenden, och fina porträtt =) Men de e ett krävande men rolig jobb vill jag lova!

Malin - Tack för underbart "pepp"!!! Lät inte på personalen som de va några större problem, bara de själva får bilden nån gång för dom har inte fått bilderna än.... Också lite konstigt =/

Peter B - Vet inte om du kommer i håg vart jag gjorde min första skolfotosäsong.... Meddelar på fb i stället tror jag...

Mli
- Har ni inte fått bilderna än? Så himla surt att dom skickade just den fotografen alltså... så besviken. När man har ett så härligt jobb så SKA man bjuda lite på sig själv även om man i bland får kämpa... hårt... Usch så trist de känns.



Är så tacksam för alla kommentarer!!! Bara så Ni vet!

Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

Jag fick nog aldrig veta vem som fotat, tror inte jag hade koll på vem du va på den tiden heller ;) Men att ta nya bilder va dessvärre företaget aldrig intresserat av så jag minns att jag bara irriterade mig å sen gick vidare! Å om det va fler än han som tittade bort minns jag inte heller så vi överlevde nog den grejen rätt så bra, ha ha ;) Tycker dessvärre att det varit nåt på varenda gruppbild från Linus började dagis tills nu så det är väl liksom lite så som det är, jag har börjat tänka att det blir som det blir å då har man ju ändå inga höga förväntningar utan tycker mest det är kul att bilderna blir av - tror det är den inställningen man ska ha helt enkelt!



De där fina lyckade korten på mina barn som jag trots allt ju vill ha överlåter jag till Fotografica, Studio Bus å andra fotografer som enbart fotar mitt barn just då utan den där löpande bandet principen som alla dagis å skolkort blir!!



Alla gånger jag fotat med Studio Bus har det varit Daniel men vet att det är nån tjej oxå...



Men du fler av era nya bilder vill jag se!! Är det hos Fotofabriken ni varit?



Kram på er

2010-11-07 @ 23:08:25
URL: http://linusludde.blogg.se/
Postat av: mamzterblog@soclog

Sv; Trevliga kommentarer kan man leva på en hel dag eller två, och det är ju som du säger, även om man har bloggen mest för sin egen skull, så är det ju himla kul med respons :-) Min header börjar bli lite gammal, måste ta tag i och göra en ny, har så svårt att få ändan ur vagnen bara :-) Bilderna är ju över ett år gamla!

2010-11-08 @ 10:34:21
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Det tycker jag absolut du ska göra. :) Så håller vi tummarna för att vi får testa. :)



Skönt att helgen varit bra, det har min varit också. :)

Kram

2010-11-08 @ 20:24:17
URL: http://angel-like.com
Postat av: Jill

Vad duktig du är på bloggdesign och vilka fina bilder. Du strålar Viktoria!

2010-11-10 @ 11:22:03
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

joo precis, jag är så fascinerad av graviditeter! Därför jag bläddrade bak, tycker det är så otroligt fint o häftigt vad två personer kan göra. O ja hur vi funkar, jag kan inte fatta att det ligger en bebis o sparkar i din mage (då) Skit fränt!



2010-11-10 @ 12:19:40
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback