Min man är hemma igen!!!

Han överraskade mig med att komma hem tidigt i går... jag hade det på känn för han ringde och frågade vad jag gjorde och vart vi var osv.... blir alltid lite misstänksam i mot honom då =)

Så skönt att ha honom hemma igen... dessvärre blev han uppkörd till sovrummet rätt så direkt efter för några vänner kom på fika och lekstund. Hade himla trevligt och trivs så bra med dessa vänner!

Veckan annars har gått himla fort tycker jag.... Det har varit dagis och möten och ams och infoteket o städa städa städa.
Men nu är familjen komplett så vi ska fundera lite på vad som ska hittas på i dag och resten av helgen.


Ta hand om er så hörs vi snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback