Jippie!!!

Vi har ju som jag nämde i förra inlägget köpt ett hus i lagerlunda.... I dag fick vi papper från kommunen där det stod att döttrarna fick dagisplats på vårt förstahandsval!!! *lycka*

Känns som en stor sten föll av mina axlar, för så kul kändes det ju inte att tänka pendla mellan hem, klocket för dagis lämning, jobb i stan, klocket å hämta barn o hem till lagerlunda. För det var jag ärligt helt förberedd inför.... minst till januari, men kunde föreställa mig till aug nästa år, men det är väl rätt bra att man bott i kklocket där det är rätt svårt att få plats, med tanke på att det är sveriges mest barntäta område eller hur man nu formulerar sig... flest barn inom ett o samma områda i allafall är det jag vill förklara ;)


Trött efter ännu en härlig arbetsdag med kameran tryggt i hand. Trivs så himla bra på jobbet, trots trötta dagar så finns alltid någon som för min dag bättre.... Så tacksam över att ha fått denna möjlighet och allt tack vare en bekant från öppna förskolan. TACK om du läser!!!


Hade faktiskt strax innan detta jobberbjudande skapat en blogg om min arbetslöshet... hann bara med ett enda inlägg, men har valt att behålla bloggen. En dag kanske jag visar er den, men rätt fyndig adress vart det... =)


Nä, skulle ju bara tvätta håret o sen krypa ner i soffan med älsklingen igen, men hoppsan, de va ett datarum mellan badrum o tv rummet ;)


Nu är klockan snaret 21 så nu måste jag till tv:n... Grey's.... me like!

Ha de bäst där ute! 


Kommentarer
Postat av: Johanna och barnen =)

Vad skönt! Vart ju nyfiken på vart?! Vi hade ju Stina på solgläntan förut och var jättenöjd där!

2011-04-27 @ 21:45:21
Postat av: Vickan

hihi, på solgläntan. Har faktiskt bara hört gott om det stället o därför är jag bara så lycklig just nu =)

2011-04-27 @ 22:26:26
URL: http://vickiz.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Vad roligt att ni med är på gång att flytta, Lagerlunda är ett fint o mysigt område, har själv bott där som liten och min pappa är uppvuxen där. När ska ni flytta då?



Kramar och grattis till huset!

2011-04-27 @ 22:33:47
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Merit Hallnor

Gud vad roligt för er:-) När sker flytten då??

2011-04-28 @ 09:38:26
URL: http://hallnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback